6/4/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/4/2024
5
Goede service bij aankoop. Behulpzaam en vriendelijk. Auto werd 2 maanden sneller dan verwacht geleverd.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
3/4/2024
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
2/4/2024
3
De uitleg bij een aankoop van een nieuwe auto is minimaal,de medewerker zou alles regelen en uitleggen over de werking doch hij vertrok gewoon op verlof voor een maand. De andere medewerker is me dan zelf wat uitleg komen geven,doch dat moet dan zo snel dat ik dat niet allemaal kan onthouden.Ze hebben wel gezegd dat ik steeds mag terugkomen indien ik iets niet wist doch ik kom niet alle dagen in xxx.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
2/4/2024
5
Correct, vriendelijk e goede service!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
2/4/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
2/4/2024
5
Correct uitgevoerd zoals afgesproken.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
1/4/2024
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
1/4/2024
5
had hulp nodig met het vervangen van een batterij en instelling veranderen op mijn navigatie, ze hebben mij goed en vlot geholpen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
31/3/2024
1
Beste, Ik heb een nieuwe wagen gekocht met verborgen gebreken heb enkele mails gestuurd die echter nooit beantwoord werden. Bedankt voor U vriendelijkheid.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
27/3/2024
5
Goede service en vriendelijke mensen
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
27/3/2024
5
Voorlopig is zeker alles naar wens . Heb de wagen nog maar kort in mijn bezit .
Groep JAM
Sales
Personenwagens
26/3/2024
5
Geen opmerkingen, alles naar wens
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
1
Niet ok niet geholpen ben afgescheept geworden
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
Ik had een euvel dat dringende herstelling eiste en werd zonder afspraak tussendoor geholpen.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
C'était super. J'ai beaucoup apprécié l'accueil, ainsi que les démarches qui ont suivi l'achat. L'employé m'avait envoyer une petite vidéo, j'ai trouvé cela super !
Groep JAM
Sales
Personenwagens
26/3/2024
5
Alles netjes geregeld, vriendelijk personeel. Uitgevoerde werken worden duidelijk uitgelegd.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
Zeer positief. Alles is verlopen volgens afspraak.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
Het was in orde, vlot geholpen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
Klant vriendelijk en goede service!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
Zeer goede service en alles in detail besproken. Top!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
26/3/2024
5
alles was heel goed geregeld top
Groep JAM
Sales
Personenwagens
26/3/2024
4
Alles was top ! Niks op aan te merken!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
1
ik ben een week later moeten teruggaan omdat ik een melding kreeg dat de actieve remassistent functie niet werkte. Active Brake System tijdelijke storing. En nu krijg ik een geluid bij het remmen. De remschijven zullen raken denk ik. Hopelijk list dit vanzelf op want ik heb geen tijd en goesting om nog eens terug te gaan en een dag moeten wachten
HerMod
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
5
Vlot, professioneel en kwalitatief in heel erg in orde. Wat ik apprecieerde was het feit dat ik kon beschikken over een ruimte terwijl ik moest wachten zodat ik gewoon kon werken zonder gestoord te worden. Hierdoor heb ik mijn kostbare tijd goed kunnen benutten
HerMod
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
5
Zeer professionele omgeving
Groep JAM
Sales
Personenwagens
25/3/2024
5
Uitstekende service alles volgens afspraak.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
5
Ze komen de afspraken goed na.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
5
Men is er indrukwekkend professioneel en tegelijk vriendelijk. Je wordt er als klant zeer goed behandeld voorgelicht. Communicatie is helder. Ik blijf klant
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
1
Na een fatsoenlijk gemotiveerde klachtenbrief wegens een olielek na een routine olieverversing nog niet de moeite gedaan om een antwoord te geven. Mercedes heeft nog heel veel te leren over klantencommunicatie. Beneden alle peil. Ik trek mijn conclusie.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
17/3/2024
4
Zeer aangenaam, goede service snel en correct. Vriendelijk, respectvol, beleefd enz... Iedereen doet hun werk uitstekend en ze proberen een oplossing te zoeken voor ieder probleem. Super!!!!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
13/3/2024
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
12/3/2024
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
12/3/2024
5
Het bezoek aan onze dealer te xxx was heel goed. D.w.z. we kregen de tijd om rustig de auto's te bekijken. Naderhand hebben we info gevraagd over de gewenste auto en al onze vragen werden naar tevredenheid beantwoord.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
5/3/2024
5
Perfect - vriendelijk contact
HerMod
Customer Service
Personenwagens
5/3/2024
5
Heel snel en correct geholpen
HerMod
Customer Service
Personenwagens
5/3/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
5/3/2024
5
Prima, zoals het hoort bij MB
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/3/2024
4
Geheel volgens verwachting
HerMod
Customer Service
Personenwagens
4/3/2024
3
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/3/2024
5
Goede timing en goede info na onderhoud.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
29/2/2024
4
Ze waren op de hoogte en de tijden werden gerespecteerd. Ik kreeg een sms toen de wagen klaar was. Van kostprijs voor onderhoud was ik wel verrast, lag aan hoge kant.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
29/2/2024
5
De medewerkers hebben mij eerst telefonisch zeer vriendelijk en goed geholpen. Tijdens het bezoek was dat niet anders! Zeer tevreden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
29/2/2024
4
Bij een merk als Mercedes verwacht je service op niveau. De medewerkers doen moeite om dit te garanderen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
Zeer vriendelijk bediening, behulpzaam en kwalitatieve service! Zeker een aanrader voor je onderhoud!
HerMod
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
bood mij, zonder afspraak, aan in het Erkend Servicepunt - dringend probleem : luchtdruk verlies linker voorwiel op enkele dagen tijd (eerst oranje melding, dan rode melding) - zeer kort nadien heeft een medewerker zich ermee bezig gehouden en het probleem verholpen - kon mij jammer genoeg niet de juiste oorzaak hiervan meedelen - hoedanook ik kon na ca. anderhalf uur weer 'gerust' vertrekken
HerMod
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
Perfect. Zeer goede service !
HerMod
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
4
Vlotte bediening van de auto. Vriendelijke ontvangst in de showroom. Vriendelijk en bekwaam personeel.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
Vriendelijk en betrouwbaar. Attent en behulpzaam.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
28/2/2024
4
De uitleg van de auto mag nog iets gedetailleerder.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
28/2/2024
5
Top personeel doe zo verder
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
Alles heel correct behandeld/afgehandeld volgens afspraken.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
2
Ondanks dat ik online gereserveerd had beweerde de medewerker dat ik geen afspraak had, nochtans had ik een bevestiging per e-mail ontvangen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
Zeer professionele garage. Onthaal en omgeving weet hoe met klanten om te gaan. Duidelijke en vriendelijke informatie. Heb ondertussen vertrouwen in mijn garage. En dat is het belangrijkste, ook ik in een zakelijke relatie. Alles is ook zeer netjes: nog een pluspunt.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
Jaarlijks onderhoud gebeurde snel en correct volgens gemaakte afspraak.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
26/2/2024
5
Een auto aankopen bij xxx voelt zeer aangenaam en vertrouwd aan. Er is een goede begeleiding van het team, met uitgebreide mogelijkheden om voertuigen te bezichtigen en te testen.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
16/2/2024
1
Lekke band laten repareren. Na een paar dagen (korte afstanden) liep de band leeg. Ik heb gebeld met Mercedes assistance. Ze kunnen alleen de auto slepen naar de garage werd mij verteld. Auto weer terug gebracht naar de garage. Kreeg te horen dat de band niet gerepareerd kan worden. Ik vraag me waarom dit de eerste keer niet is geconstateerd. Vervolgens kreeg ik te horen dat er 2 nieuwe voorbanden onder moeten. Ik heb toen aangegeven dat de zomerbanden (waren bij de garage in stock) eronder mogen. Factuur moeten betalen van xxx incl een bedrag van xxx voor het controleren van de schade (controle schade). Ik ben bij een garage geweest in xxx en ik heb voor xxx euro een propje in laten schieten en 4 banden weer eronder laten plaatsen voor in totaal xxx Ze waren verbaasd toen ze het factuur van Mercedes xxx zagen. Inmiddels 3 keer probleemloos heen en weer naar xxx gereden. Voor mij geen Mercedes xxx meer. xxx , is wel heel klantvriendelijk.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
15/2/2024
5
Vriendelijk, behulpzaam, volgens afspraken.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
15/2/2024
4
Zeer te vrede, ze nemen contact op met je vooraleer ze iets vervangen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
14/2/2024
5
Zeer goede bediening en hulp.Bedankt.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
14/2/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
14/2/2024
2
ze doen zeer weinig voor vaste klanten. is een stijve afstandelijke bedoening.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
12/2/2024
1
Kwam hier als occasionele klant wegens een defekte accu. Om deze te vervangen werd een belachelijk hoog bedrag aangerekend. Bij onze andere wagen (ook mercedes) werd onlangs eveneens de batterij met vergelijkbare capaciteit vervangen in officiële mercedesgarage aan +/- de helft van de prijs ! Zie google review met foto van de faktuur ...
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
10/2/2024
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
10/2/2024
5
Gelijk het moet, zeer professioneel
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/2/2024
4
Goed, maar een te lange wachttijd.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/2/2024
5
Goede service , duidelijke afspraken, fijn personeel ...
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
Vriendelijk en efficiënt. Aanrader.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
Zeer vriendelijk en correct
HerMod
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
Vriendelijk onthaal Goede service Zeer tevreden
HerMod
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
1
Slecht die Mercedes mensen denken echt dat ze meer zijn dan de gewone mens . Ik heb er eigenlijk medelijden mee
Groep JAM
Sales
Personenwagens
9/2/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
4
De medewerker was vriendelijk en luisterde goed!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
Goed ontvangen. Persoon was vriendelijk en gaf goede uitleg.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
1
Het team kwam niet de afspraken na en volgde het dossier slecht op. Ik moest zelf meermaals het initiatief nemen om de verkoop, levering en afstemming met de leasemaatschappij op te volgen. Erg slechte ervaring voor een eerste aankoop bij de xxx!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
1/2/2024
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
31/1/2024
5
vriendelyk personeel werdt goed ingelicht en prima geholpen
HerMod
Customer Service
Personenwagens
31/1/2024
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
31/1/2024
1
At xxx I am treated as a good customer. At Mercedes in xxx I am treated as a nuisance. Not rude but nearly. They do not care. Uninterested. The showroom is unloved. The buying experience at xxx is fabulous/joyous. xxx calls their showrooms 'temples', so how do you treat visitors to your temple? Not at Mercedes - shoddy. The car is really great but the attitude in the garage makes me doubt if I'II buy another one.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
31/1/2024
1
Totaal onbegrijpelijk dat jullie een vervangwagen meegeven in slecht winterweer zonder allseason of winterbanden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
30/1/2024
5
Uitstekend! Vlotte, snelle, kwalitatieve service. Wagen wordt steeds tiptop terug afgeleverd.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
29/1/2024
3
Moeilijk telefonisch bereikbaar, xxx terugroepacties, moet telkens verlof nemen om weer maar eens naar de garage te komen. Op 1.5 maand tijd alweer geen cruise-control, lane-assist en botspreventie beschikbaar, terug naar de garage gegaan en hiervoor moet ik weeral 4 weken wachten op een herstelafspraak! Een wagen van xxx euro en ben om de haverklap in de garage!
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
29/1/2024
5
Zeer snelle en vlotte herstelling
HerMod
Customer Service
Personenwagens
29/1/2024
4
Vriendelijke ontvangst, goede update van het verloop ven de herstelling. Zetels in wachtruimte niet zo comfortabel om twee uren te wachten.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
27/1/2024
1
Slecht auto afhalen en uitleg 10 min stoel kan geregeld worden zodat uitstappen makkelijker gaat. Overweeg hem vande band te hand te doen
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
27/1/2024
4
Persoonlijke en snelle service met de nodige uitleg.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
27/1/2024
1
Helaas dit was geen goede ervaring, niet de service die wij gewend zijn. Voertuig ging binnen voor trillingen op het stuur en klaar te zetten voor jaarlijkse keuring. Zou volledig in orde zijn volgens na enkele uren bij xxx. Volgende dag afgekeurd door keuring- reden: trillingen op het stuur!
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
27/1/2024
2
Niet geloofwaardig met prijzen wat onderhoud betreft, bv. Adblue bijvullen € xxx is absurd!
HerMod
Customer Service
Personenwagens
27/1/2024
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
26/1/2024
1
Wordt daar niet echt serieus genomen over mijn klacht van mijn voertuig.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
26/1/2024
5
Vlotte en vriendelijke bediening.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
26/1/2024
5
Goed geholpen en zeer tevreden ge xxx
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
26/1/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
26/1/2024
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
22/1/2024
2
Ik ben niet tevreden over de gang van zaken. Voorafgaand aan een eerste doorgang in het kader van regulier onderhoud, brandde het lampje van de remmen ten teken dat de remvoeringen nagekeken moesten worden. Een week voorafgaand aan dit gepland onderhoud heb ik dit telefonisch doorgegegeven, met het verzoek alles te willen voorzien om de remvoeringen te kunnen vervangen. Er werd mij op dat ogenblik - op enigszins neerbuigende wijze - aangegegeven dat dit strandaard hoort bij een onderhoud ... Het onderhoud werd uitgevoerd, en er werd me verzekerd dat de remvoeringen vervangen werden. Echter, mijn voertuig was amper +/- xxx km later ging hetzelfde lampje terug aan. Nazicht (en dus een tweede bezoek aan de werkplaats) leerde dat bij het onderhoud enkel de achterste remvoeringen vervangen werden, niet de voorste. Dus stond ik opnieuw in de werkplaats om de voorste remvoeringen te vervangen. Bovendien bleken noch de remvoeringen noch de schijven op voorraad te zijn ...! Waardoor ik onverrichter zaken weggestuurd werd met een vervangvoertuig, en ik mijn eigen voertuig s'anderendaags kon oppikken.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
20/1/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/1/2024
4
Vlotte afhandeling- vriendelijke bediening
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/1/2024
5
Blij dat het probleem opgelost geraakt is. Goede service garage groep xxx.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
17/1/2024
5
Zeer professioneel en klantgericht. Uitstekende service!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
17/1/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
17/1/2024
5
Zeer goed, correcte planning.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
15/1/2024
4
Goede ontvangst en correcte afhandeling.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
15/1/2024
5
Ze hebben mij goed en correct geholpen. eerlijk en rechtuit.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
15/1/2024
5
goede en snelle service bij xxx
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
15/1/2024
5
Zeer tevreden, snelle en vriendelijke service.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
14/1/2024
1
reeds omstandig uitgelegd bij xxx en xxx(Mercedes)
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
14/1/2024
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
13/1/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
13/1/2024
5
Prima. Ik krijg waar / service voor mijn geld. Aan het eind nog terugkoppeling over ingediende aandachtspunten.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
13/1/2024
5
Heel goed. Alles helder en duidelijk
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
13/1/2024
1
Binnen gebracht na een terugroepactie en met een probleem naar buiten gereden!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
13/1/2024
5
Vriendelijk, correct en de juiste info gekregen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
12/1/2024
5
Zeer correcte afloop en extra mankementen vastgesteld tijdens basis onderhoud worden binnen het onderhoudscontract opgelost.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
12/1/2024
2
ik heb een factuur gekregen terwijl ik een service contract heb.... not amused. Heb onmiddellijk een mail gestuurd en daarop geen enkele reactie gehad. Dat is onvergeeflijk
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
12/1/2024
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
12/1/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
12/1/2024
5
Ondanks de drukke periode tussen kerstmis en nieuwjaar werden wij zeer vriendelijk en vlot geholpen zowel door de xxx als de desbetreffende xxx.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
12/1/2024
5
Vriendelijk onthaal, correcte overhandiging van mijn wagen en de vervangwagen. Het onderhoud van mijn wagen was snel gebeurd omdat ik mijn wagen nodig heb voor mijn job. Prima ????
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
29/12/2023
3
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/12/2023
3
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/12/2023
5
Service gericht,goed Communicatie,goed Komen afspraken na.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/12/2023
2
telefonisch ontvangst laat echt te wensen over steeds het antwoord: heeeel druk hier, we bellen terug en telefoon wordt neer gelegd zonder dat ik iets kan zeggen best meer personeel in dienst nemen hiervoor! Mercedes is een A-brand en dan moet de ontvangst ook A zijn in de na-service onderhoud is oke maar toch nog vaak lampjes die branden als we de auto terug krijgen... is toch de minste moeite om die lampjes uit te zetten bv van bandenspanning
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/12/2023
2
RAMP EEN MAAND OM PAPIEREN IN ORDE TE KRIJGEN NA ONTELBARE TELEFOONS EN EMAIL WERD JE GEWOON VAN KASTJE NAAR DE MUUR GESTUURD ,HET ANTWOORD WAS IK GA EEN EMAIL STUREN OF BELLEN NAAR DE BEVOEGDE DIENST WE NEMEN TERUG CONTACT OP MET U NIEMAND GEHOORD ,NAAR DE VESTEGING OOK GEWEEST OH DIE IS ER VANDAAG NIET....NEE DAN DURVEN ZE ZEGGEN ZE ALS JE 5 STEREN GEEFT OP TRUSPILOT KRIJG JE HANDDOEK EN OOK BELLEN EN ZEGGEN BINNENKORT KRIJG JE EEN VRAGENLIJST ALS JE 5 STERREN GEEFT KRIJG JE VOUCHER xxx€ NEE DANK U DAN IK HOU LIEVER VAN EERLIJHEID , IK GEEF NOG 2 STERREN OMDAT IK OP HET LAATSTE EEN XXX AAN TELEFOON KREEG EN PLOTS KWAM ER SCHOT IN ALLES GEREGELD NU NOG ORIGINELE INSCHRIJVING ROZE FORMULIER KRIJGEN ?? DAN IS ALLE MISERIE GEDAAN HOOP IK XXX.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
21/12/2023
5
Correct - Stipt - Vriendelijk
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/12/2023
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
20/12/2023
5
Zeer fijn en professioneel onthaal.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
20/12/2023
4
De terugroepactie snel en duskundig uitgevoerd.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
20/12/2023
5
Top service. xxx is the best !
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/12/2023
5
Vriendelijke ontvangst, met een goede tas koffie!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/12/2023
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
20/12/2023
5
Vriendelijke ontvangst en ik ben zeer tevreden over het geleverde werk.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/12/2023
5
Persoonlijk Geduldig Meedenken
Groep JAM
Sales
Personenwagens
20/12/2023
5
Goede service, goed geholpen.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
15/12/2023
5
Very good and professional personnel. Kept me informed on all maintenance needed and explained each outlined
HerMod
Customer Service
Personenwagens
14/12/2023
5
Goede ontvangst, uitleg en opvolging.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
13/12/2023
4
HerMod
Customer Service
Personenwagens
13/12/2023
4
zeer goed, videoreportage met gedane onderhoud was zeer informatief
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
13/12/2023
4
Goed, maar te lange wachttijd voor een afspraak.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
13/12/2023
4
Goed geholpen met de herstelling van het voertuig onder Mercedes garantie.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
13/12/2023
3
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
13/12/2023
5
Goede uitleg gekregen over de mogelijke keuze in type hybride voertuigen alsook de technische kenmerken, testrit mogen doen met de wagen van mijn keuze. Ook uitleg gekregen over de mogelijkheid om een onderhoudscontract af te sluiten. De vooropgestelde levertermlijn werd gerespecteerd en de manier van aankondigen dat de wagen was toegekomen was origineel. Nadien goede uitleg gekregen over de belangrijkste functionaliteiten en tenslotte kreeg ik aangeboden om na de in gebruik name vragen te stellen indien onduidelijkheden waren.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
13/12/2023
3
Vreemd dat de klant betaalt voor een korte uitleestest en daar geen copy van mee krijgt. Zogenaamde interne informatie.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
13/12/2023
5
Aangenaam en professioneel
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
13/12/2023
5
Goed bevonden zoals altijd !
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
11/12/2023
5
goede afspraken maken goede relaties, geen opmerkingen mbt het onderhoud. Alles is verlopen zoals verwacht en een vervangwagen werd ter beschikking gesteld.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
11/12/2023
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
11/12/2023
5
Er is gezocht tot het probleem is opgelost, géén hinder, wagen na 1 dag terug.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
11/12/2023
5
Vriendelijk en vlot ontvangen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
9/12/2023
5
Zeer vriendelijk personeel en vlot geholpen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
8/12/2023
2
Wij vinden het nog al een onpersoonlijke service naar de klant toe. Bovendien wordt er ruitenvloeistof aangerekend ook al was deze volledig vol?
HerMod
Customer Service
Personenwagens
8/12/2023
4
HerMod
Customer Service
Personenwagens
8/12/2023
5
goede service en zeer correct
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
8/12/2023
5
een goed onthaal, rustige wachtruimte met koffie
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
8/12/2023
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
8/12/2023
3
Service was niet helemaal via de afspraak. Vreemde facturatie: banden werden vervangen, maar nadien ook de remschijven en de remblokken. Er werd kosten aangerekend voor het demonteren van de wielen terwijl dit allemaal in de prijs van de vervanging van de banden was begrepen. Vraag om te kijken naar de ruitenwissers heeft geen resultaat opgeleverd. De ruitenwissers zijn niet vervangen ondanks het feit dat ze niet optimaal funcioneren.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
8/12/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
8/12/2023
5
Vriendelijk,behulpzaam correct
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
3/12/2023
5
Telkens een aangenaam ontvangst met een correcte opvolging van offerte tot levering van de wagen. Altijd behulpzaam in het maken van de juiste keuzes en samenstelling van de wagen.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
30/11/2023
4
Het heeft de hele dag geduurd voor onderhoud van service b5 vroeger enkele uren.....
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
30/11/2023
1
vriendelijk ontvangen en alles naar wens
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
30/11/2023
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
29/11/2023
5
goed werk geleverd en stipt op tijd
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
29/11/2023
5
Zeker zijn 5sterren waard! Bij onderhoud of herstelling is er transparantie en wordt er goed gecommuniceerd wanneer er extra werkzaamheden dienen uitgevoerd te worden. Hierdoor kan je kiezen of je al dan niet te extra werkzaamheden laat uitvoeren en kom je niet voor onvoorziene kosten staan.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
29/11/2023
5
Vriendelijk en de wagen perfect in orde
HerMod
Customer Service
Personenwagens
29/11/2023
1
Men geeft wel aan wat vervangen zou moeten worden doch geeft er nooit een prijs bij of een optionele keuze. Resultaat is een factuur die overeenkomt met een maandloon van velen.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
28/11/2023
5
Vriendelijke ontvangst en goed te woord gestaan
HerMod
Customer Service
Personenwagens
28/11/2023
5
Super vriendelijke service door xxx. De video's voor en na de levering zeer fijne ervaring.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
27/11/2023
4
al bij al auto redelijk lang moeten missen voor een kleine herstelling
HerMod
Customer Service
Personenwagens
27/11/2023
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
25/11/2023
5
zeer professioneel en correct
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
25/11/2023
5
Super service en klantvriendelijkheid
Groep JAM
Sales
Personenwagens
24/11/2023
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
4
Jammer dat ik niet mocht wachten tot de wagen gereed was. Men kon het tijdstip voor het vervangen van twee remschijven met remblokjes niet exact inplannen. Ik reserveer graag online, maar moest bellen voor een afspraak omdat er geen tijdslot vrij was...
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
2
Lange termijn bij het maken van een afspraak. Zware kosten bij eerste onderhoudsbeurt. Vervanging van ruitenwissers voor en achter na aankoop van 7 maanden.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
2
Duurde lang vooraleer ik mocht langskomen (3 maanden na contact op te nemen). xxx€ vind ik zeer veel voor een onderhoudsbeurt voor xxx. Waren wel vriendelijk.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
5
goede uitleg bij ontvangst en vriendelijk personeel
Groep JAM
Sales
Personenwagens
24/11/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
5
Fijn ontvangen geworden. Alles is vlot en duidelijk verlopen. Ook gemaakte afspraken waren in orde.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
24/11/2023
5
voel me weer klant en geen nummer , dus zeer goed nu !
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/11/2023
5
Goede service, veel informatie. Vriendelijke medewerker, erg behulpzaam. Wagen mooi en correct afgeleverd.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
10/11/2023
5
I am a longterm customer at xxx. At former purchases as well as this one, contacts are professional, communication and care is up to standard and service is as expected. Even though the car got delivered with wrong rims, this was handled professionaly and swiftly to correct the error, contributing once more to a high service level. My main contact was xxx
Groep JAM
Sales
Personenwagens
10/11/2023
5
We zaten in de laatste dagen dan deze wagen nog 100% fiscaal aftrekbaar was. Ook bij de lease maatschappij was het druk. Jullie xxx medewerkster heeft uiterst haar best gedaan om dit mogelijk te maken en op de juiste ogenblikken gecommuniceerd.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
10/11/2023
5
Erg vriendelijk, overeenkomstig met de verwachting van Mercedes groep.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/11/2023
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/11/2023
4
Tevreden, behulpzaam en vriendelijk. Werk goed uitgevoerd. Wel vrij prijzig
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/11/2023
5
Zeer professioneel en vriendelijk
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/11/2023
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
5/11/2023
4
Goede service / klantvriendelijk
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/11/2023
3
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
3/11/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
3/11/2023
5
Ik werd goed geholpen door de medewerker (xxx). Vriendelijke ontvangst en erg goede kennis van zaken. Afspraken worden goed nageleefd. Er werd ook duidelijk en op tijd gecommuniceerd.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
2/11/2023
2
Het gehele proces van het maken van een afspraak werd enorm bemoeilijkt door de erg lange levertermijn voor een nieuwe sleutel, waardoor ik uiteindelijk maar eerst na meer dan 8 weken wachttijd en een overschrijding van het onderhoudsinterval van meer dan xxx km het onderhoud heb kunnen laten uitvoeren. Bovendien verliep de communicatie met de receptie op een niveau dat in niets doet vermoeden met een Premium -merk te maken te hebben.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
2/11/2023
5
Vlotte communicatie voor het maken van een afspraak voor een garantieregeling i.v.m. het vervangen van een subframe en de uitvoering ervan.Prima serviceregeling.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
1/11/2023
1
15 keer zelf moeten bellen om iemand de dag(en) van het onderhoud aan de lijn te krijgen ... telefoon werd gewoon niet opgenomen !!
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
1/11/2023
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
1/11/2023
4
4 Heel vriendelijk. We hebben de nodige uitleg gehad
Groep JAM
Sales
Personenwagens
1/11/2023
4
Zeer gedreven medewerker.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
1/11/2023
5
Zeer goed en zeer professioneel maar voor een leek toch verstaanbaar.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
1/11/2023
5
Goed en correct behandeld
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
1/11/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
31/10/2023
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
30/10/2023
5
snelle service en vriendelijke ontvangst
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens